Groupe : Administrateurs
Inscrit : 15-January 06
Lieu : LR / Nantes
Membre no 23
Petite news, pour vous signaler que WarRock, le clone gratuit de Battlefield, vient de s'offrir un patch.
Voici le ChangeLog : Fixes Extended chat length maximum (in-game & lobby) Characters showing extra weapons 3rd Slot Weapon bug Changed patching system to improve speed and reliability Velruf Loading Problem Not being able to preview the map in the Game Room More Intel Onboard Graphics Card issues Temporary Removed FX tab in the Options Menu Open Issues Grenade Launcher on boat is under the boat.
Groupe : Membres
Inscrit : 28-August 06
Membre no 875
Bonjour,
Je me présente je m'apelle Tr!ph4z3 je suis webmaster de la communauté warrock francaise
Je vien vous informez que la communauté francaise de warrock est ouvert !!
Vous pouvez retrouvez pleins d'informations sur les 2 versions ( coréene & internationale ) le forum rassemble un total de 903 joueurs a l'heure actuelle vous pouvez posez vos questions et on y répondra au plus vite !!
Implemented keyboard remapping Implemented partial joystick support (air vehicles only)
Can now switch weapon load in Mission FX/Options tab re-added to Options Menu Improved room name filters Friendly-fire damage indicator removed
Bugfixes
Keys no longer affect movement during typing Hit indicator for Blackhawk Mission mode narration changed to English Grenade launcher on Gunboat fixed
Balance Changes
Helicopter now takes more damage from water contact Ghosting/Spectator mode disabled Engineer repair speed reduced Heavy Weapons can now reload Land Mines
Testing
Votekick UI present but not active Gamma settings removed from Options Gunboat grenade launcher has massive range